Proglašeni pobjednici projekta „Hrvatska pamet Hrvatskoj“

I ove godine Plinacro je bio partner društveno odgovorog projekta "Hrvatska pamet Hrvatskoj", koji je Poslovni dnevnik utemeljio još 2014. godine. Projekt, osim što daje mladima priliku da pokažu svoja znanja i vještine, s druge strane progovara i o ključnim temama te problematici budućnosti mladih u Hrvatskoj. Projekt je ove godine trajao od veljače do završnog događanja 13. prosinca 2021. godine u u hotelu Sheraton, a studenti su svoje radove mogli prijaviti u kategorijama “Inovativna Hrvatska”, “Izvorno hrvatsko” i “Financijaš“.


Foto: Robert Anić, Pixsell
 
Kako ističu organizatori, godišnje pristigne 200-tinjak projekata koji u sebi nose važnu poruku, a to je da mladi žele napraviti nešto u Hrvatskoj, a prilika je ono što traže.
 
Financijska pismenost goruća je tema, a kategorijom „Financijaš“ želi se promovirati nužnost sustavnog promišljanja mladih u primjeni znanja i vještina za učinkovito upravljanje financijama te poznavanje prednosti ulaganja u fondove.U ovoj kategoriji predstavljeni su projekti SMART WALLET studenta 2. godine Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu Marka Lipovca i Domagoja Lončareka, projekt TECTUS studenta 2. godine RIT Croatia, smjera međunarodno poslovanja Marka Dodića koji je i osvojio vrijednu novčanu nagradu u iznosu od 10.000 kuna. Projekte su ocjenjivali su Slaven Bošnjak, član Uprave AZ-a, Ivana Gažić, predsjednica Uprave Zagrebačke burze, Mirna Marović, predsjednica Hrvatske private equity i venture capital asocijacije (CVCA) te Gordana Soldo, savjetnica Uprave Fine.
 
U kategoriji  „Inovativna Hrvatska“ predstavljena su 3 projekta. Ema Mihovilić i Karla Miklečić, studentice 2. godine Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, predstavile su projekt 2U1 EKO ROBOT, Mihaela Lovrenčević i Hrvoje Lulić, studenti 2. godine Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, predstavili su projekt SMART TUŠ KABINA “XY”, a Lucija Markovinović i Marina Maršić, također studentice 2. godine Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu predstavile su projekt STROLLERENT te su osvojile stipendiju za MBA program Zagrebačke škole ekonomije i menadžmenta.U ovoj kategoriji žirirali su Goran Augustinović, direktor Upravljanja odnosima s kupcima Ina Industrije nafte, Antonio Buničić, senior programer softver u tvrtki Atron, Sanja Rocco, članica Katedre za marketing i komunikacije Poslovnog veleučilišta Zagreb i Marina Tomasović, voditeljica institucionalnih odnosa u tvrtki Tokić.
 
U  kategoriji “Izvorno hrvatsko“ zadatak natjecatelja bio je osmisliti način na koji će plasirati postojeći hrvatski proizvod, istaknuti njegove kvalitete svojom kreativnošću i idejama ili osmisliti potpuno novi proizvod i strategiju za njegov što bolji uspjeh na domaćem i inozemnim tržištima. Chiara Silvana Macri i Ivan Ložnjak, studenti 2. godine Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu predstavili su projekt CROVID-19 TEST, Marin Leović i Stjepan Lukac, studenti 2. godine Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, predstavili su projekt LUNAR, a Luka Malenica, također student 2. godine Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, projekt POPULARIZACIJA SINJSKE ALKE kojim je osvojio MBA program Zagrebačke škole ekonomije i menadžmenta. U ovoj kategoriji ulogu proglašenja najboljeg projekta imali su Iva Kirinić Silov, voditeljica odnosa s javnošću tvrtke Plinacro, Sanja Mihelić, voditeljica Odjela za upravljanje kvalitetom Hrvatske gospodarske komore, Goran Oblaković, prodekan preddiplomskih studija Zagrebačke škole ekonomije i managementa i Jasmina Ranilović, direktorica sektora Istraživanje i razvoj tvrtke Podravka.
 
Projekti su i ove godine pokazali da su mladi i njihov pogled na društvo i probleme kojima su okruženi rasadnik inovativnih ideja koje potencijalno nude riješenja na izazove svakodnevice te da im samo treba pružiti priliku da svoje ideje i razrađene projekte plasiraju na prave adrese.